سلام دوستان (عزاداران) عزیز
امیدوارم تا امروز که 8 روز از شروع ماه محرم گذشته است عزاداری های شما عزیزان مورد قبول درگاه احدیت و حضرت اباعبدالله(ع) قرار گرفته باشد.
خیلی قصد مزاحمت ندارم فقط چند نکته را به شما سروران پیشنهاد میکنم.
1- اگر برای درک واقعی حقیقت کربلا و عاشورا هستید و دنبال تطابق مسائل آن با وقایع زندگی روزمره و آزمون و امتحان های روزانه ای که خداوند در جلوی راه شما میگذارد هستید بیشتر به معنی عبارت " کل یوم عاشورا و ..." دقت کنید.
2- حتما در این چند روز آینده حداقل از منابر اساتید بزرگوار حضرت حجت الاسلام پناهی مقدم و حجت الاسلام دکتر سوزنچی استفاده ببرید(حسینیه جماران بیرجند و مسجد امام حسین(ع) بیرجند بعد از نماز این دو عزیز سخنرانی دارند)
3- استدعا دارم فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را در این ایام بیش از پیش ترویج دهید.
4- پیشنهاد میکنم نماهنگ "هنگامه ی نینوا " کاری از دوست عزیزم عبدالله مولوی حقیقی را گوش کنید.(http://www.khorasantime.ir/fa/docews/848)
5- خواهش میکنم با بیانی آرام و با صبر و کلام شیوا جلوی استفاده ی نابجا و بیش از حد طبل و هرگونه بدعت را ، در هیئات خودتان بگیرید.
التماس دعای مخصوص برای این بنده ی گناهکار خداوند.
ارادتمند همه شما
سعید امینی نسب
sanbi
ما را در سایت سلام فضای مجازی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33